Lite sammanfattning!

heeeeeeeej bloggen ♥
saknat mig ? ;) HAHA
aja, här kommer lite ammanfattning om vad jag har hittat på dem senaste dagarna..

Söndag: Min B-day (firades med familjen) :D limhamn på kvällen, sen sova hos merima :)
Måndag: storshopping på burlövcenter med merima och sen stack hem till hampus där oliver o oskar va :p dem spelade tråkiga spel men jag hade roligt ändå haha :thumbup:
Tisdag: vaknade upp med merima, stan med emma och sedan på kvällen var det förfest hos elsa då vi sedan drog till DEEP- mellandagsfest, det blev jag, elsa,judith, hanna, tess, felicia o sara. Där inne träffade man bla på cozzy, felle, josse, mikaela, steffi, emma och en till gullig liten filur^^ :D haha överkul va det ! 
bilder från förfesten kommer sen! 
pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0