sunday without sun.

denna sorg alltså...

igår träffade jag min syster och vi gick hem till farmor där hela familjen väntade, tröstade varandra osv. 
Allt kändes så himla tomt, eftersom att allt är precis som vanligt i lägenheten .. som om han vore hemma.
lite senare stack jag hem till merima för att hamna i andra tankar. vi kollade på film och åt en massa goda kanelbullar. jag vaknade även upp hos henne och vi körde typ "supermario-turnering" överduktiga är vi! 
men ja.. nu gör jag lite läxa sen ska jag träffa henne igen och handla lite kläder.

puss på er.
Love you, tack alla som hjälpt mig genom dethär. 
ni förstår inte vad det betyder♥



flippish bildish.

Kommentarer
Postat av: Merima

Beklagar sorgen gumman :(<3

Du vet att du alltid kan snacka med mig om det är något <3 även om jag inte är den bästa på att trösta men jag kommer alltid lyssna och försöka trösta och få dig på bättre tankar <3<3<3

Älskar dig bästavän <3

2010-10-24 @ 13:49:56
URL: http://gunbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0