åh älskade sol!

Igår när jag och moa var i stan så fick vi en idé om att ta med en massa folk o sticka till stranden, så det gjorde vi efter att jag hade varit på middag hos min faster. Jag fick kött, ris och världens godaste ädelostsås, muuuums.
På stranden var vi runt typ 25 som grillade, snackade och tog de lugnt, sjukt mysigt :) 
Idag tog jag, emma och några från igår en glass i soliga limhamn! och sedan mcdonalds son vanligt ;)
Legat på balkongen och solat nu i en timme så och ser redan lite ;) haha solen tar himla mycket nu! 
jaja, ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men tror att det blir som i fredes, kungsparken med min underbara klass♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0