Bröllop!

För typ två år sen lovade jag Helena som är en familjevän, arbetskollega till mamma och även min gamla dagisfröken att passa hennes barn på valborg och jag bara lixom "ja visst kan jag det" sen för några veckor sedan blev jag påminnd och ba "justeeee" xD Hon ska gifta sig idag och behöver barnvakt, så jag tog med mig merima och vi har hela huset för oss själva och två små bebisar att passa. Så det blir en lugn kväll.. Jag som annars är väääääääldigt pigg på att festa ^^
Aja, det kommer fler såklart ! 
och när jag och merima är så kan det bara inte bli annat än kul HAHAH med våra sjuka idéer xD
Först blir det bröllop i löddekyrkan och sen blir vi körda hem till henne där vi ska passa dem små liven hela natten,

PEACE!



Bilder från när vi ska lära känna barnen, för om vi hade varit totala främlingar hade dem skrikit hela dagen/natten av rädsla.. xD
haha, jag ser sjuk fokuserad ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0