världens finaste storasyster♥

Jag ville bara att du skulle veta hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig.
Jag kan verkligen prata med dig om allt och vet att du aldrig skulle berätta ut något för nån, du finns alltid där om det skulle va någonting och det vet jag om, kan ringa dig när jag vill, vilken tid som helst och du ställer upp i alla lägen.
Ända sen jag var liten har du varit min idol, min förebild, den jag alltid velat vara och den jag lever för - mitt allt helt enkelt.
Du har hjälpt mig med så himla mycket och får mig alltid på bra humör, får mig på bättre tankar och hjälper mig alltid upp på fötterna igen.
Du har varit ett otroligt stöd och vi har kämpat oss igenom den svåra tiden med farfar tillsammans.
Carro, jag hade aldrig klarat det utan dig.
Jag hade verkligen gjort allt för dig och kommer aldrig att släppa taget för ingen kommer någonsin kunna ta din plats. 
Man hade inte kunnat ha en bättre syster och jag e lyckligast i världen som har dig.
Som sagt... jag älskar dig.
Glöm aldrig det♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0