Uppdateriiiiiing!

Vet att jag blivit dålig på att blogga... :(

men nu ska den iaf uppdateras ;)

torsdag 6 januari: Dyyyyygna med josse! ;) gick sådär, somnade tillslut..

fredag 7 januari: Fest hos josse!!!


lördag 8 januari: Åka till svalöv, träffa nicolina där emelie också va :D


söndag 9 januari: Tåg hem, sen ut med emma o hampe, äta på MC!

måndag 10 januari: Träffa min gullis♥

tisdag 11 januari: Första skoldagen = dansa VALS!

Astrid är världens bästa danspartner (A)

onsdag 12 januari: Megakort dag i skolan, träffade merma. Egentligen skulle vi till något öppethus men det blev shopping istället, köpte ny "dream matt mousse" och ny maybelline-mascara. Kom även hem med ett par supersnygga strumpbyxor, hehe.

haha, kolla vad jag hitta för bild!
från förrförra-sommaren, proffs DJ'n ;)
ÄLSKAR MIN MERIMA♥


Kommentarer
Postat av: Merima

omg, vilken ful bild på mig hahah xD

2011-01-13 @ 11:41:11
URL: http://gunbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0