Helgen

I fredags efter aq-a-kul stack jag hem och tog det lugnt, träffade saknade Elin på kvällen och det blev massa tvmys me chips, grönsaker och dipp ;) och även en lång, skön promenad!


I lördags träffade jag Emma tidigt på förmiddagen och började på det stora projektet: Att få Emma blond. Vi avfärgade håret två gånger och slingade det en gång. Vi är långt ifrån klara men nu får vi låta håret vila lite.. 



På kvällen blev det ut och äta med våra underbara, på Mando steakhouse & bar. Riktigt trevlig och mysig kväll! ♥









I söndags vaknade jag upp bredvid min fina pojkvän här hemma, åt frukost och när han stuckit satte jag mig en stund i solen och pluggade. Vid 6 träffade jag Sara för en liten fika. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0