inlägget för idag !

idag vaknade nicolina jättesent, bara för att jag vaknade tidigt (A)
iaf jag är sååå duktig som gjorde frukost på sängen till henne, känner mig sjukt snäll.
sen fick nicolina ett av sina plötsliga ryck, och då bestämde vi oss att göra navelpiercing på henne för att hon tyckte att min var skitfin ;)
det skulle väl vara lätt tänkte jag men neeej, det tog ca 3 timmar och vi använde oss utav alla möjliga nålar, spik, tång, någon tandläkarsak och rakblad.
och tro mig, hon led.
men vill man vara fin så får man allt lida pin! 
sjukt snygg blev den tillslut och det är ju huvudsaken :D

pussen! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, ska du komma hem till mig en stund eller något? känns lite cp att gå förstår du HAHAHA XD<3

2010-09-12 @ 19:39:39
URL: http://sofiialuchiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0