R.I.P Marwin♥


Imorse väktes jag av ett besked som jag helst hade varit utan, men det var inte förräns på eftermiddagen som jag förstod det, att han var borta. Världens finaste lilla Marwin, snart fylda 4 år, med den mjuka pälsen, de små pepparkornsögonen, gurkberoendet. Bara att han fanns där lixom, men nu är han borta :(
Du har det bättre nu, i marsvinshimlen. Din sista vecka var inte särskilt lätt.. långt där inne någonstans visste jag att det skulle hända. Det var svårt, och jag såg när du kämpade för andan, min fina lilla plutt jag kommer alltid att älska dig!♥

Det finaste lilla marsvinet i världen.








jefla döden, varför skulle du ta just min marwin? :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0