tjarrå!

Denna dagen har varit så sjuuuukt långtråkig och seg !
Skönt att äntligen vara hemma, idag blire nog att stanna inne och ta det lugnt, det kan jag behöva :)
blev riktigt arg idag på idrotten, jag råkade stöta till en graffiti målning som det hade regnat på och såklart färgade det av sig på min fryshuset t-shirt :(
nog om det, igår träffade jag min grymt saknade linnea, inte träffats på 5 månader (pga. att vi bråkade) men man kan ju inte vara sur hela livet.. så vi bestämde oss för att ses och det var precis som vanligt, som om vi aldrig hade bråkat, de säger ju att tiden läker alla sår, hehe ;)
vi hade en del att snacka om såklart, lixom det är ju hur mycket som helst som händer under 5 månader !? 

här får ni en bild på söta linnea som pussat på glitter.



fandå..

Kommentarer
Postat av: anisa

:)

2010-09-16 @ 17:12:45
URL: http://aniisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0