2011

Bästa året hittils! :D Det har verkligen varit ett fullspäckat år
och här kommer en massa bilder ifrån mina favoritstunder,
från januari tills nu ;)

Klätt ut mig till tant med Emma


Kvällsmys uppe på taket


Gått på roligaste maskeradfesten!


Haft avslutningskonsert "friday night"


Varit på klassresa med saknade 9D!



Spexfoto och balen




Haft bästa sommarjobbet!


Varit på Ullared med bästavän!


Midsommar i Svedala




EMMABODAFESTIVALEN!




Njutit av underbara sommarsolen



Gjort mitt livs bästa inköp - min blåa fjällrävenjacka


Övernattning i kollonin!


MALMÖFESTIVALEN!





Börjat på John Bauer, frisörlinjen - träffat nya fina människor!


Sett general knas och syster sol med Elin



Åkt flygplan för första gången och besökt auschwiz med underbara mariakören!





Varit på äventyrsbad med min fina vän


Varit på sjukaste Halloweenfesten!




Blivit Moster till världens mest underbara Charlie ♥



Skaffat en ny hobby och även börjat spela själv 



Rocktema o Lucia!



Nu taggar vi inför nyår och 2012! :D


Kommentarer
Postat av: tant emma :$

Verkligen jätte fint o trevligt inlägg! :D

Love you!

2011-12-23 @ 22:31:58
Postat av: Anonym

Verkligen jätte fint o trevligt inlägg! :D

Love you!

2011-12-23 @ 22:32:50
Postat av: MOA

ååå, så fiiint!!

2011-12-23 @ 23:35:30
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0