Hallo!

Vaknade klockan tio idag, Sara kom hem till mig vid halv elva och gjorde mig sällskap, vi åt toast :D
Halv ett började vår spanska så vi rusade iväg i regnet sista sekund. Skitråkig spansklektion, verkligen avskyr det. Ångrar att jag valde det! menmen, prov nästa vecka så får snart sätta igång.
Vi har så himla mycket nu in till det sista... 

- Tal - mode utseende, imorgon
- Spanskprov, nästa måndag
- Idrottsprov, nästa tisdag
- Redovisning om akne , fredag
- Klippterminologi på engelska, rollspel, fredag
- Engelskatest (var sjuk när det gjordes) fredag 

Ohh orkar inte! Känns som att jag inte har något liv :( Nä nu jäklar ska det pluggas så att jag kan ha ett riktigt skönt och roligt jullov.
Talet väntar, pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0