Hej allihopa!

Sorry för segt uppdaterande! Mitt internet är jättejobbigt och klyddar helatiden :( Men imorn får vi en ny router så då blir det massa bloggande :)

I fredags blev det som sagt 17års fest för hampus, sjukt ball kväll förutom att det blev lite kaos ^^ Kul att få träffa alla underbara vänner ! Sov även över hos min fina vän Elin och vi gick ända till ön mitt i natten, haha.
Lördagskvällen tillbringades hos Elins kompis Manda som hade krök, trevligt men stack hem rätt tidigt och sov.
Vaknade av ett sms från caroline som också är min granne ;) Färgade hennes hår i en koppar-röd färg, sjukt fint blev det ! Dock togs ingen bild menmen, får visa er sen någon gång. 

Nu ska jag adventsfika med mina föräldrar, hörs imorgon, puss! 



Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Hej! Tack för alla söta komplimanger :D Kul att du också går frisör, hoppas du trivs och att det går bra för dig! Hur är det på jb i Malmö, bra skola/utbildning? :) Jag går själv på jb i Gävle. Kram

2011-12-05 @ 09:38:42
URL: http://eemzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0