Uppdatering!

I tisdags var jag somsagt i stan med Sandra,
hittade lite fynd ;) Sedan på kvällen stack jag,
tjejerna + några killkompisar från Oxie och bowlade på Big Bowl.
Efteråt blev det McDonalds och mys hemma hos Michela.
Underbar kväll! :D









I onsdags blev det fika på Espresso House med finaste ! 
Sedan åkte vi hem till dessi och hämtade mina nycklar och pratade lite med henne, 
vid elva blev det donken igen.. sen sov man i oxie :D








Idag mötte jag upp sötaste Emma i stan och gick lite runder där, köpte hårfärg och åkte hem hit. Färgade hennes utväxt och klippte henne, tog topparna och klippte till en snygg lugg :D
Hon fick även inviga min nya frisörstol!











Och såhär blev resultatet (rödare i verkligheten) :

Söööööt!



Kommentarer
Postat av: Elina

wow du är riktigt duktig johanna!!

2011-12-29 @ 21:28:41
URL: http://thelandoffantasy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0