Uppdatering!

Jag vet att jag är kass på att blogga men här kommer iallafall lite uppdatering. :thumbup:
I tisdags blev det luciagång i skolan för frisörerna, eller ja, dem som ville vara med ;)
Mycket trevligt var det, sedan gick jag Sara och Patte in på mobilia och kollade lite kläder. Vid kvart i tre träffade jag Emma och fikade med henne på Mcdonalds och sedan iväg till Skurup för att gå ytterliggare ett luciatåg med kören! Mysig dag ♥


Elin, finaste pepparkakan! 


Fin pepparkaka och fin tomte


Mina små tärnor!





Taggade!


Innan vi skulle gå in :)




Stod uppe på balkongen och sjöng :) 


Luciatåg inne på mobilia :) 

I onsdags hade vi klippterminologi på engelska som vi skulle redovisa,
jag och patrizia var tillsammans och vi fick A båda två :D

När vi var klara gjorde jag en festfrisyr på henne:






Och på eftermiddagen lärde vi oss hur man färgade ögonhår, dvs.
fransar och bryn :)




Sara färgade mina bryn,


Och Elinor färgade mina fransar ;)

Senare på kvällen tog jag med Sara till S:t Johannes kyrkan för att kolla på alla fina Augustenborgare som gick Lucia, det var fint men samtidigt sjukt sorgligt.. var så nostalgiskt! Träffade en massa gamla fina klasskamrater där också,
så himla kul ! :D



Igår, torsdags hade vi rocktema i klassen, sminkade oss, fixade häftiga frisyrer och fotade en massa, sedan gick vi runt så resten av dagen i skolan haha ;) På eftermiddagen blev det filmmys "Music and lyrics" med julmust, chips, pepparakor och choklad!







Sara o jag


Ölle o Jele


Adela, Sara o Tina


Molly o Manda


Carro


Elinor, jag o michelle


Elinor o Elin


Ölle, denise och Jele




Carro o jag


Patte o Elsa


Jessica o louise




Fri 1, ni är underbara! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0