Lite uppdatering.

Igår var jag med Alice hela kvällen! Vi satt och luffade på Burger King xD sen kom Judith också, sjukt kul hade vi :D Förutom att det kom några slisk och satte sig bredvid oss. Först var dem hur trevliga som helst sen bara helt plötsligt så frågar den ena "Vad gör ni om jag öppnar gylfen och lägger upp min kuk på bordet?"... sjuka jävlar :O men vi ville inte ha dem där så dem fick gå igen xD
Sen var jag hemma vid 1 på natten ungefär, Direkt när jag vaknade stack jag ut och solade med Emma. Hahahaha, vi kämpar verkligen med vår bränna^^ men den e fin! :D
Därefter stack vi hem till hennes pappas kompis som har en jättestor pool som vi badade i, riktigt soft dag.
Precis som vi ville ha den !




poooooooooossss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0