Arggghhhh!

Nu kommer det komma en himla massa.. men sorry, jag måste skriva av mig.
Den här dagen har varit den hemskaste på länge! (Sen en vecka tillbaka) fyfaaaaaaaaaaan.
Höll en idrottslektion som jag egentligen skulle hålla förra veckan.. Jag gjorde detta för att läraren sa att det var bra om jag ville höja mitt betyg.. (och vem vill inte!!?!).
Så kommer vi in och så berättar jag vad dagens lektion innebär och så, vad vi ska ha för uppvärmning och det hade vi. gick hur bra som helst. Men sen när vi skulle köra kinesiska muren så blev allt KAOS! alla började skrika, hoppa runt, klaga och massa annat skitjobbigt. Och det hjälper fan heller att jag har världens pms idag. Att det kan vara så himla svårt att göra som läraren eller den som håller i lektionen säger!????! Ni e inte efterblivna ! Sen på avslappningen..helt serisöt.. det är avslappning! inte lekstuga!!! 
OHHHHHHH -.- ville bara sjunka genom golvet.


Jag älskar min klass, men idag var ni bara för mycket.
Och jag erkänner, jag är likadan ibland.
Men fyfan vad synd om läraren,
Från och med idag ska jag bli en sån riktig ängel. !!




Ett väldigt fint självportsätt av mig själv just nu.

Sen skulle det vara 4 månader idag, 4 månader att fira, men nej. 
Andra planer.
Eller föresten, ska nog bara sova bort hela dagen.
Haj .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0