Godmorgon !

Vaknade av att Moa hoppade runt i min sackosäck :O 
Riktigt lyckad kväll blev det igår, Moa kom hit så fixade vi oss och lite sånt, sedan träffade vi emma och drog ut i min kollonistuga för lite förfest, dit kom även hanna och sara. Det var riktigt roligt, bilder kommer senare :) 
Vid halv elva mötte vi upp elina och terese och drog till slagthuset med dem, det var efterfest för borgar, pro civitas, latin och petri's rugbyturnering som dem hade haft :P 
Jag är inte sån som gillar att gå ut på nattklubb och så egentligen, men det var faktiskt kul :) 

Ha en bra dag!
Själv har jag ingen aning om vad som händer, är rätt så trött om man säger så, sovit kanske fem timmar eller något xD


Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0