Måndag!


En vecka fylld med en massa olika känslor och tankar, men nu känner jag i alla fall att jag är påväg upp. Tar en dag i sänder, och jag vet att detta kommer bli bra i slutändan :) 

Kul dag i skolan idag, men något som gjorde mig riktigt förbannad var att jag pluggade som en galning igår, i och med att vi skulle ha spanskaprov idag... så kommer jag till skolan och så är spanska läraren sjuk! :O 
Vi måste göra det nästa måndag istället.. xD Ohh!
Annars har dagen varit super !
Sitter och väntar på att Caroline ska komma hit, ska klippa hennes hår och inviga det nya ullaredgrejerna :D


Thea och jag !

Astrid :D

Linnea, moa och Johanna.
så fina så fina!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fina bilder! Den på mig, Delander och Moa blev ju sjukt bra!

2011-05-23 @ 22:43:21
URL: http://johannasfoto.devote.se
Postat av: moa

ååh, så fint!<3

2011-05-24 @ 15:52:25
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0