Onsdag idag alltså.

Nationella i matte var skitsvår ! C-delen.. :/ Hade även np i svenska och jag fick MVG ! :D dem sa det direkt !! 
Sedan hade jag utveckligssamtal, sista på augustenborg nu ju ! Det gick sjukt bra ändå, lixom vad ska man ändra på några veckor innan man slutar? Jag ska bara fortsätta som jag gör och jag kommer inte sänka mig i några ämnen, däremot höja ;) hihi.

Träffade morgan nyss en stund, vi satt ute i solen och snackade lite,
Snart kommer min mammas arbetskamrat hit, ska slinga hennes hår ännu ljusare, fin fint kommer det bli!


myshög♥

vackra tjajor, nicole och josefin!

puss på min fina astrid !




Kommentarer
Postat av: moa

ååh. alla är barbenta, så mysigt!!

2011-05-11 @ 19:02:20
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0