Riktigt lyckat!

Kom hem vid 3, somnade vid 4 och sov till halv 9.. snacka om att jag va trött ! Sömnlösa nätter, men vafan? ;)
Haft en helt galen helg tillsammans med min underbara klass,
massa mys, chill, godheter, bus, härlig natur och väääldigt sjuka lekar xD
Det värsta av allt var ändå "fredagen den 13:e" som vi såg första kvällen/natten, skrämde livet av oss alla !
Inbillade oss att "Jason" fanns överallt.. sen kommer alexandra med sina historier och den fina stugan blev till ett spökhus, taaaaaack så mycket ;) haha.

Här kommer en jävla massa bilder !

hungrig klass.







Jag, Angela och Thea ute på ängen..

Sedan vidare till träsket...




Sen kom Armonie,





Och sedan resten av klassen :D



myspys i stugan.

Anton och Jimsan.

Angela med sin vackra scout-utstyrsel♥


Amina, jao & Alex!


Armonie och Astrid shake'ar loss ;) 

mys med lägereld,


mmm.. blondin's.









Fina tjejer!




Anton grillar marschmallows på sig eget sätt .. ;)





"Jag har aldrig...!" 
spännande ! :D


förberedelser inför "Anden i glaset".. 


Ute på vandring :) 

Sen va jag frisör lite.. hehe.

Klippte topparna och uppklippt på Amina.
Blev lugg och topparna på Linnea :) 

Och topparna på Thea! 



Kotte-turnering.


snälla "klassföräldrar som lagade tacos till oss ;)

HÅKANSÅNG!


Tror aldrig att jag fotat såhär mycket haha,
men åh gud vad jag älskar er allihopa!




Kommentarer
Postat av: moa

ÅÅÅH så myysigt! alltså det där med klassresa, det är det 9d gör bäst! :D

2011-05-16 @ 09:06:40
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag kommer dö när vi slutar! Hur ska jag klara mig utan världens finaste klass?

2011-05-16 @ 15:13:20
URL: http://neadelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0