Sitter i skolan.

Igår köpte jag en ny plattång :D En lycklig Johanna här ja!
Därefter åkte jag till Alstad och sov hos morgan, otroligt mys♥

Vi har världens onödigaste ämne just nu^^ "dator" haha.
Efter skolan kommer älskling till mig och på kvällen ska vi på fest, riktigt taggad!
Det skulle egentligen vara hos felle men är nu flyttat till victoria fast det blir ju samma människor ;) Sedan kanske vi drar till mölleplatsen om vi orkar, men jag vill dit för det sägs bli en jävla massa folk :D
Imorgon blir det Österlen med det underbaraste människorna, ska övernatta i en stuga där.
Känner på mig att detta kommer bli en toppen helg :thumbup:


Ikväll kör vi tjejer!
HAHA, nästan ett år gammal bild på felle, mig och constansa xD
fyfan vilken fjortis jag va!

Kommentarer
Postat av: Din älskade felicia <3

HHAHAHHAHAHAHAHa så ful den bilden är på mig asså :(

2011-05-08 @ 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0