argtjej.nu

Kan inte hålla inne ilskan! Ahhhhh.
Kom till skolan idag vid halv ett-tiden då jag skulle göra spanskaprov, gjorde det och det gick helt okej :thumbup: 
Sedan när alla andra typ fick sluta tvingar han hem mig för att hämta en uppgift som jag hade gjort men glömt hemma, den skulle vara inlämnad idag. Jag frågade honom snällt om jag kunde lämna den imorgon istället eftersom att den va klar och allting men NEJ, det gick absolut inte för sig. Så jag åkte HELA VÄGEN HEM OCH TILLBAKA för att hämta den jäkla uppgiften och när jag kommer dit SÅ HAR HAN ÅKT HEM!!
Han skulle rätta mitt prov, ta emot den superdupermegaviktiga uppgiften, ge mig nya böcker och allting, så jag letar upp rektorn som säger åt mig att leta efter honom på skolan så det fick jag göra men nej, ingen gabriel.
Då ringer rektorn upp honom och frågar var han är, men då svarar han att han stuckit hem för att jag likagärna hade kunnat lämna in uppgiften imorgon. Sedan ger rektorn luren till mig och det slutar med att jag och gabriel skriker på varandra i telefonen....
Hej IG i spanska! -.-

Därefter fikade jag iallafall med min fina klasskompis sara som räddade min dag!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0