Lite uppdatering !

Hej! Ville bara tala om att jag lever, inte haft tid för bloggen den senaste tiden, men ska bättra mig :thumbup:
Idag var jag sista dagen på praktiken för denna terminen, varit jätteskoj ! Lärt mig himlans mycket !
Sedan hämtade jag Emma på hennes praktik och tog bussen tillsammans med henne, ikväll blir det ut och äta med Sandra, Michela, Emelie, Nicole och Emma på Bistro La Couronne, blir mysigt :)

Här kommer lite bilder från veckan, puss på er♥


Haft sjukt roliga frisörlektioner, jag och sara på bilden! ♥


Molly och bea


Valentina


Stått tillsammans med valle, sara, jele och özlem på skolans öppet hus och representerat linjen, berättat om den och sånt.




Upplevt en solig morgon med Felle, var ett tag sen sist (:


Lärt oss att göra läggning..


Mitt riktiga jag ;) 


Såg breaking down igår med Elin, Erika och hennes kompis.
Så jäkla bra! Ni måste se den :)


Emma, lilla receptionisten :D
Här ser ni även hur hennes hår blev! Fast mer rött i verkigheten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0