Måndag

Hej på er :D Måndag idag ja!
Förlåt att jag inte uppdaterat i helgen men här kommer lite :D
I lördags var jag ju i stan med elin, egentligen skulle vi hitta en salong till henne som gjorde dreads, men vi gick och kollade kläder istället. Fick med mig snyggaste jeansen hem. Vid fem träffade jag christina och michela på mobilia för att köpa färg, slingade christinas hår här hemma ;) Vi gjorde både folieslingor och med hätta, såhär fint blev det: (lägg märke till hur söt michela är på denna bilden också) 



Lite senare kom även alice och hampus hem hit, vid tio stack vi till burger king och luffade i 4 timmar, haha. 
Därefter sov Alice hemma hos mig..


I söndags stack jag och Alice till Burlöv Center för lite julklappsshopping, skulle egentligen ha gäster med p.g.a den hemska stormen vågade dem sig inte ut.
Dagen avslutades med middag på Ikea för hela familjen !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0