Sorry för kass uppdatering

På fredag ska jag + två till ifrån min klass tävla i frisör SM,
därför har jag varit rätt upptagen med det och haft mindre tid
för bloggen. Ungefär såhär kommer min frisyr till att se ut (:
Vi ska även tävla i permanentrullning!


Och här kommer bild på min nya hårfärg :D
Patrizia och jag i skolan..




Såg "I en annan del av Phuket" med Sara i fredags,
sjukt bra film!




Sen va jag hos en person som jag tycker väldigt mycket
om och kom dit efter bion ♥ Dock har jag ingen bild därifrån
så det får ni föreställa er själva, haha. Sjukt mysigt.

Shoppat med Merima och solat i det läskigaste solariumet någonsin, ståendes i tio minuter..!




Filmmys me Alice och massa snacks sen på kvällen.


Övat inför Musikalen och softat hemma hos farmor hela dagen lång.


Nu ska jag försöka plugga lite, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0