hejhej :D:D läääängesen ...

jag har somsagt flyttat och just har inget internet inkopplatånde som jag inte kunnat  ännu :( en massa kul har hänt på sistblogga om, men en massa bilder kommer senare, denna helgen har varit riiiiktigt rolig! haha :D men iallafall, här kommer en megaäcklig video på mig när jag och merima hade ätit tacos (i måndags, en vecka sen typ) där hon tvingar mig och jag ska leka modig och äta rå lök, uuhhhhh hahahaha, jag fick tillslut panik i min skrattattack och spottaden allt på henne och hon har verkligen fobi mot lök, kan inte ens äta chips, såser, grytor eller köttfärsås/köttbullar som innehåller lök vilket är lite sjukt x) HAHAHA i slutet hör man mig klökas :(





jag älskar min merima, och jag fick faktiskt lite dåligt samvete när hon var nära på att spy :( xd

Kommentarer
Postat av: storasyster

hahahahahaha! fy fan så äckligt i slutet! :D hahahaha. ish. Tycker verkligen synd om Merima.



Puss på dig

2010-12-21 @ 08:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0