update.

00. 47
tja.. vad ska man säga... ;)

Normala människor som ska upp i skolan dagen efter kanske hade gått och lagt sig nu men nääee.. inte johanna, hon har bättre saker för sig som att .. hmm.. sitta vid datorn :) nyss kollat upp lite tågresor till borås som jag kanske åka till och hälsa på min kusin, hoppas jag får av mamma ! 
världens mysigaste helg med sofia♥ 
textilmässa idag i gamla chokladfabriken, ni vet att jag älskar sånt som har med pyssel, hantverk, txtel och sånt med och göra så det var rätt intressant faktiskt, gjorde några änglar och tog en jättegod fika (höjdpunkten).
när jag kom hem gjorde jag lite läxor sedan stack jag ut med cozzy, felle, kenny, eric, steffi, maria, mikaela.. va med dem i typ en o en halv timme sen stack jag hem och plugga ännumer, kännde att jag behövde en paus.
jaja hur som helst, jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga! hihi.
puss på er, här kommer lite bilder!


ego ;)





chinese food♥
från igår (:


sofia med mina extentions, snyggt va ? ;)


HAHAHAHA  ;$


dagens outfit :D
jeansjacka - H&M
tröja - Bik Bok
jeans - only
väska - accent
skor - converse


hahah lilla symässan :)


mums.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0