lugn kväll.

Vid 6 träffade jag Emma igen, vi snackade, chillade, lagade mat och hade en mysig middag.
Så nu är jag mätt i magen vilket är bra bra bra. :D
Ikväll var det menat att dra till kungsparken med astrid och efter att vi snackat i telefon i minst en timme så kommer beskedet att hon nt fick :( och jag pallade nt sticka dit själv för det hade egentligen redan börjat och det är mörk ute.. vilket jag nt gillar att vandra omkring i ensam :$ fick dessutom ett telefon samtal av ludde som berättade att de va KAOS där så då blev det deffenitivt ett nej för min del, men jaja.. de lär hända hundra gånger till och just nu känner jag bara för en mysig filmkväll med massa godis. Behöver verkligen sova ordentligt efter att ha festat 3 nätter i streck ^^ 


två glada tjajor, och det bästa av allt är att under all pasta så gömmer sig korvstroganoff ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0