8/8

Hej!
Det slog mig precis.. Hur sjukt fort tiden går.
Jag ska fan börja gymnasiet om tio dagar, TIO!!
Jag känner mig inte som en sån som går på gymnasie.. Det var lixom vad min syster gjorde när jag var liten.
Hon var så sjukt stor då, vuxen var hon. 
Det är min tur nu. Har faktiskt sett fram emot det, alltid vetat vad jag vill och vart jag ville gå. Kämpade med betygen och kom in på frisörlinjen. 
Den dagen var jag så sjukt stolt över mig själv, känndes riktigt bra.

Jag minns första dagen i 7:an, kännde ingen som skulle börja i min klass så stod jag där, tolv år utan att känna någon, då var jag nervös kan jag säga er.
Tog några dagar sedan var man pratglad igen. Ångrar inte en sekund av tiden på Augustenborg, så nära vi kom varandra i klassen. Synd bara att vi upptäckte det så sent, att vi verkligen älskade varandra allihopa.
Sista halvåret är helt oförglömligt och balen var helt underbar.
Massa kärlek till er!

finaste 9D♥






Kommentarer
Postat av: amina j

du är saknad människa! och oroa dig inte om gymnasiet, det kommer du klara skitbra! puss<3

2011-08-08 @ 10:13:30
Postat av: moa

åh. började nästan gråta shit 10 dagar. vi måste ha klassfest innan vi börjar. kommer inte klara det utan er. bästa klassen i mitt liv. Jag kommer aldrig glömma 9D<3!

2011-08-08 @ 12:51:13
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0