Hallå!

Sitter just nu och äter frukost :) 
I fredags var det malmöfestivalens sista dag, och det har varit en helt underbart kul vecka !
The Ark var bäst och jag har längtat efter att någon gång få se dem live sedan jag var 7 år, stort! 
Jag, emma, caroline och jange diggade satan till musiken !
Vid tre kom vi hem och då sov jag över hos caroline som också är min granne, var så sjukt trötta att vi somnade direkt. Igår så träffade jag min killkompis joakim och gick med honom i stan, var riktigt längesen jag träffade honom.. Sen på kvällen så drog jag och några till på fest i svedala hos jessica i min klass, rocktema var det så jag och emma körde verkligen "All In" ;)



Fler bilder kommer i nästa inlägg!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0