Hårstyling!

Idag har vi fått våra frisörverktyg (visar dem i ett annat inlägg), en sjuklig massa kammar, borstar, saxar, kniv, klämmor, sprutflaska och en hölster att ha allting i, så himla fina ! :D
Resten av dagens 5 timmar ängnade vi ENDAST åt att styla håret på varandra. 
Helt ofattbart att medans jag satt där i stolen, men en tidning och fick mitt hollywoodsvall av bea så satt jag på lektion?! Jag tycker det är awsome! :D Tog lite bilder men har dem dock i mobilen, glömde kameran.. men om jag lyckas få in dem kommer dem upp annars så får ni vänta ;) Imorgon har vi bara engelska, matte och idrott.
Längtar redan tills nästa vecka då vi ska rulla permanent och lära oss fina håruppsättningar.

Ikväll drar jag till festivalen igen ofcurse hehe, blir Chris Medina och Rix Fm festival med emma, elin, dessi, love, jange och flamur.
Underbart♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0