för inez♥

Heeeeeeeeej alla trogna läsare (som stannat kvar fast än att jag haft världens längsta paus) ! :D
De e sjukt att min statestik ligger på samma :O ni måste ha lyssnat på "love story" ett antal gånger haha.. men nu ska ni få läsa annat ! orkade bara inte bry mig om bloggen :/
Aja, vet inte riktigt var jag ska börja... haha det har ju hänt en del undertiden, men de e e så mycket att jag nt ens orkar göra en sammanfatning av allt.. men vi tar närmsta veckan, sportlovet ! :D

fredag: Feeeeest - Strandbaden med elsa, emma, sandra, tiffany, josse, mikaela o emelie !


lördag: shopping på mobilia med emma o elsa, sedan på kvällen va jag o emma på sjukt humör xD vi fick för oss
att klä ut oss till tanter och gå ut o gå en runda, men de e vi de ;D


söndag: Bowlade med Caroline, tog även en fika efteråt därefter sov jag hos henne :)


måndag: va med merima sedan fest hos Thea ! :D


tisdag: Danmark med merima, vi besökte exprementariumet ! (bilder kommer sen)

onsdag: Stan och tjejmässan med merima.


torsdag: Shopping med emma o elsa i stan, sedan på kvällen blev det Breeze med emma, elsa, alice, sandra och jennifer!


fredag (idag): gäster till familjen, utöver de har den varit himla seg !





Igår hade jag och morgan 1 månad, men vi kunde inte fira den tillsammans för han är på semester i andorra,
trodde inte att de gick att sakna någon så mycket, helt sjukt.. känns i hela kroppen :(
åh vad jag längtar tills han kommer hem!
älskar dig mest i hela världen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0