min helg.

Fredag: Feeeeest hemma hos ebba i bäddinge, sjukt roligt var det, kul o träffa nya människor :D sen stack jag och morgan hem till honom och sov där. 
Lördag: Var hos Helena med Merima och pratade inför valborg, vi ska sitta barnavakter haha :D sen var vi ute och hade superkul, senare på kvällen blev det hem till morgan, såg "this is it" :)
Söndag: Anderslöv med baby, rasse o jenny ! vi åt på pizzerian och hade de trevligt :) mötte steffi och tog bussen tsm med henne till malmö, gästerna som vi skulle ha kom klockan 7 :) Det var min mammas arbetskamrat och hennes barn, mycket roligt ! :D Jag ska även klippa och slinga hennes hår en dag i veckan :D

och de bästa av allt, Imorgon är det studiedag ! :D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0