my computer is back!

Och jag e glaaaaaaaad ! :D Nu blire uppdatering och jag loooovar att de blir en massa bloggande !

I fredags blev det fest I klågerup med morgan, jenny, rasmus, emma och ivan, sjukt kul vs det och här kommer bilderna :D
Blev tyvärr inga bilder på min älskling för kameran kom ut rätt så sent och då var han inte där haha :O


rasse, jenny, jag och emma♥

jenny och jag, inte träffat henne sen kollo 4,5 år sen :O sjuuuuuuukt!

puss!

partypinglor ;D

Före detta gymnaster ;) 

tack för kvällen underbaringar!


Kommentarer
Postat av: jenny berg

Det var sjukt kul att träffa dig <3

Vi får träffas snart igen gumman!

Tack för kvällen btw.

2011-03-13 @ 14:27:36
URL: http://jjeennyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0