tisdag!

Dagen spenderades i skolan ofcurse, sedan blev det stadsbiblioteket med felle, constansa, steffi och hennes pojkvän hampus. Plugga inför nationella provet imorgon!! wish me luck! ;)

Jag har varit aktiv me kameran så här kommer en bildbomb :)

Linnea o johanna.

snyggingen !

Astrid, jao o linnea :D

Alexandra :D

Sen fick vi håltimme och då passade jag på att klippa alex, blev överfint !




på stadsbiblioteket :)

en duktig fellusch! chips, cola o plattången i högsta grad ;)

jag pluggar sex och samlevnad...

steffi o hampus 

två blondiner snear på livet..

MVGbarn!

jag lyckades få EN bild på constansa ;)

haha, felle dööööör :D

Tack för en revlig dag, loveeeeee♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0