Tisdag!

Skola idag, som vanligt. Hade typ musik heladan, vi övar inför vår avslutningskonsert som är vecka 22 och de e lixom vecka 9 nu.. känns lönt -.- vi kommer tröttna innan vi ens har gjort den :O
Efter skolan stack jag och Merima till Us där vi såg på en föreläsning om utanförskap plus en debbat om det, snacka om drygt där mot slutet, satt STILLA i 2½ timme :O beundransvärt!

lite bilder på mig och astrid från idag♥




a gärna ville vara med på bilden,men fick inte av oss så det bästa han kunde göra i det pinsamma läget var att förstöra bilden ;)

Nina svingar i lianer ! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina sötisar! Johanna din blogg är bäst:D<3

2011-03-01 @ 20:05:18
Postat av: Amina

2011-03-01 @ 20:06:04
Postat av: Amina!

HAHA ja döör, suger på att skriva från iPod! Som du kanske misstänkte är båda kommentarerna där uppe från mig xd

Nu ska jag nte bomba mer, puss!

2011-03-01 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0