Blivit hjälpledare!

Malin berättade att dem behövde hjälp på gymnastiken där jag gått typ hela mitt liv upp till 14 så nu ska jag även bli hjälp-gymnastiksledare och vara där om tisdagarna så det e nice :D, dock inte varje tisdag men ibland och det kommer jag att få pengar för, inte helt fel :thumbup: Var där idag och tränade de små liven, skitkul var det :D Åhh vad jag sakna det!

Träffade Emmsan efter skolan, gick på mobilia en sväng och köpte presenter till dessi och johanna som ska ha fest i helgen, grymt taggad, så det e nice att det är gjort ! Fixade även lite andra grejer som vi inte behöver gå in på här ;)

Här kommer en vacker bild på mig som Emma tog inne på H&M.. haha


Min fina lilla bil!♥


Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0