Söndag

Igår träffade jag Elin och så åkte vi på fest som hon fixat in mig på, himlans roligt var det! :) Jag tog tyvärr inga bilder, men om jag hittar några så kommer dem upp såklart!
Var hemma vid två, elin sov här och vi låg och pratade en stund innan hon började prata massa i sömnen, haha!

Idag har vi haft rollerderby-möte och sedan har jag umgåtts med Astrid, fikade i stan. Jag har inte träffat henne på flera månader, verkligen sjukt. Vi hade en massa kul att prata om så det var väldigt trevligt :) Kvällen spenderades en stund med merima, chipspåsen och datorn.
Sjukt nice söndag!



Jag och Astrid..  ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅÅÅH shit vad jag saknar Astrid. Shit vad jag saknar klassen <3

2011-10-10 @ 12:50:52
URL: http://neadelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0