Helgen!

I fredags blev det som sagt musikal, sedan en hel del plugg.. Vid nio träffade jag upp mina fina tjejer dessi och lucy för att dra till baren där vår fina Emma jobbar. Drack läsk (eftersom att vi inte har åldern inne..) och snackade en massa, längesen sen sist :) När Emma slutat drog vi till McDonalds och satt där ett tag,
väldigt trevligt ♥





I lördags blev det musikalen igen, så himla roligt! Och underbart väder :) Därefter åkte jag till ystad, till pojkvännen. Massa mys och melodifestivalen ♥

Jag och min twin.




Jespers sjukt söta bror!


Idag, söndag vaknade man upp bredvid finaste och blev sedan körd till svarte för att fira kusinen som fyller 8 år idag. Därefter blev det Skurup för att spela musikal ännu en gång. 
Nästa helg har vi 3 föreställningar kvar, snacka om att det kommer kännas tomt efter det. :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0