Tillbaka till verkligheten

Hej allesammans ♥
Förlåt för kass uppdatering :( Verkligen inte haft tid för bloggen senaste veckan.. Tränat varje dag hela dagarna på mina dockor, både i skolan och hemma inför SM, lagt ner sååå mycket tid men det var det definitivt värt. Jag var även på dop förra helgen glömde jag berätta, i Mariakyrkan i Ystad och det var Jespers bror som skulle döpas, Noah. Jättefint var det! Sen har jag hunnit med att vara lite med min älskling, lite med Emma och hos min syster och övat sång. Annars har det inte varit mycket mer, men nu äntligen har jag en massa tid till att hitta på saker! :) Idag var även jag och Jesper och tränade, duktiga som vi är :thumbup:








Finaste lilla Charlie och storasyster ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0