På tiden!

Nu bannemej ska jag uppdatera..
Jag vet att jag är kass på det, men jag gör mitt bästa!

Inte uppdaterat sen i lördags.
Därför lägger jag ut en bildbomb ifrån veckan nu ;)

I lördags kväll, efter att jag och älskling firat våra fina månader stack vi på fest hos Sophie!
På bilden - jag och Sara :)








Träning med Moa!




Varit med Sara i tygan, pluggat och kollat på när hon ridit haha.


Gjort en baluppsättning på fina Estelle.


Träffat min fina vän Elin.


Klippt jesper, första killklippningen någonsin. (:

Före och efter.

Fikat med min saknade Astrid på Starbucks.




Njutit av ledigheten!


Morgonkaffe innan Ystad.


Frukost i solen efter en mycket trevlig kväll i ystad med mitt hjärta.


Slingat och klippt Mammi.



Idag - Stekt i soleeen.


Underbar vecka! Denna veckan kommer dock inte bli lika bra..
En jäkla massa plugg :( menmen, jag kämpar på! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0